Zo werkt het:
1. Meld hier je artikelen aan die je wilt omruilen of retourneren.
2. Voeg de pakbon toe in het pakket.
3. Verwijder alle oude barcodes van het pakket en lever jouw pakket in bij een DHL servicepunt.
4. Laat QR-code scannen door de DHL Servicepoint medewerker, er zal een retourlabel geprint worden voor je en je krijgt een afgiftebewijs mee.
Gratis Omruilen
Wanneer iets niet past, kun je GRATIS* gebruik maken van de Gratis Omruilservice. Na inlevering van het pakketje, ontvang je binnen enkele uren (tijdens kantooruren) het aankoopbedrag (inclusief verzendkosten) als Shoptegoed in jouw account, waarmee je zelf weer een nieuwe bestelling kan plaatsen.
Jouw Shoptegoed is een betaalmiddel, wat je kan inzetten tijdens de allerlaatste stap in het bestelproces! Hiervoor dien je ingelogd te zijn in jouw account ;) We helpen je graag, als het inloggen niet lukt. Hier vind je onze contactgegevens!
Ruil je de bestelling deels of geheel om, dan hoef je geen retourkosten te betalen! Alleen bij een retourzending zonder omruiling houden wij retourkosten in.
*Let op: het omruilen van sale- en actie items is niet helemaal gratis. De nieuwe verzendkosten (€3,99) komen, in dat geval, voor jouw rekening.
Retourneren en geld terug
Bij het terugsturen van je pakketje hoef je bij het DHL-Servicepoint niet te betalen. Wij berekenen een bijdrage van €3,99 retourkosten. Dit bedrag wordt in mindering gebracht op je creditfactuur. Retourkosten zijn voor ons een kleine bijdrage aan de kosten die wij maken voor het terugsturen van jouw pakketje!
Op eigen kosten retourneren mag uiteraard ook, dan berekenen wij geen retourkosten. Een terugbetaling zal binnen 10 werkdagen verwerkt worden.